Zaloguj |  Zarejestruj




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Sprzedam Hayke L4 ,
Nieprzeczytany postNapisane: 17 sie 2018 21:14 
king off spam box
king off spam box
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 16 lis 2013 18:21
Lokalizacja: Kiruna- Sweden
Gadu-gadu: 10978131
tel.: 602363963
Witam , sprzedam swoja L4 z abs, kupiłem jako nowe moto w czerwcu 2016 r jako ostania sztuke L4 w kraju , Przebieg 3300 km , dodatki jak widać , yoshi , obszyte siedzenie , klamki , szyba itp. .. pierwszy olej fabryczny minaeral a po 900 km zalany Motulem 300 V ( lipiec 2017 ) , druga wymiana teraz przy 2900 km ( lipiec 2018 ) . Reszta info na tel , dorzucam stojaki , siedzenie i reszte . Cena duza 53.000 zl . LWG Mario .


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: Sprzedam Hayke L4 ,
Nieprzeczytany postNapisane: 18 sie 2018 16:49 
a
a
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 20 lut 2018 22:51
Lokalizacja: Zagłębie
Fajne moto. Bardzo mały przebieg. Źle ci się jeździło? [emoji6] Czy brak czasu? Czy można zapytać o powód sprzedaży takiego moto?


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: Sprzedam Hayke L4 ,
Nieprzeczytany postNapisane: 18 sie 2018 16:52 
king off spam box
king off spam box
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 23 mar 2013 04:20
Lokalizacja: www.projectbusa.pl
tel.: 700777000
H2R :)

_________________
Speedbike DragRacing & ProjectBusa
Najmocniejsze moto w Polsce: 557 KM
1/4 mili ET: 8,675 sec
1/4 mili TopSpeed 288 km/h


Zobacz profil  Online
Cytuj  
 Tytuł: Re: Sprzedam Hayke L4 ,
Nieprzeczytany postNapisane: 18 sie 2018 16:54 
a
a
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 20 lut 2018 22:51
Lokalizacja: Zagłębie
Upsss pardon[emoji41]


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: Sprzedam Hayke L4 ,
Nieprzeczytany postNapisane: 18 sie 2018 17:23 
king off spam box
king off spam box
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 16 lis 2013 18:21
Lokalizacja: Kiruna- Sweden
Gadu-gadu: 10978131
tel.: 602363963
Dokładnie H2R już jest blisko bardzo blisko .


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: Sprzedam Hayke L4 ,
Nieprzeczytany postNapisane: 18 sie 2018 19:59 
king off spam box
king off spam box
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 23 mar 2013 04:20
Lokalizacja: www.projectbusa.pl
tel.: 700777000
Jak kupisz jadę do Częstochowy osobiście na oględziny :)

_________________
Speedbike DragRacing & ProjectBusa
Najmocniejsze moto w Polsce: 557 KM
1/4 mili ET: 8,675 sec
1/4 mili TopSpeed 288 km/h


Zobacz profil  Online
Cytuj  
 Tytuł: Re: Sprzedam Hayke L4 ,
Nieprzeczytany postNapisane: 18 sie 2018 21:27 
i
i
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 23 wrz 2012 22:34
Lokalizacja: Gniezno
No to ja drugi w kolejce :)

_________________
Obrazek
Black Hayabusa ABS L4


Zobacz profil  Online
Cytuj  
 Tytuł: Re: Sprzedam Hayke L4 ,
Nieprzeczytany postNapisane: 18 sie 2018 21:56 
king off spam box
king off spam box
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 16 lis 2013 18:21
Lokalizacja: Kiruna- Sweden
Gadu-gadu: 10978131
tel.: 602363963
nie myślałem że dając ponad 100 tys za moto nie tak łatwo to dostać w wersji bez homologacji na drogę.... kur.. trzeba czekać jak Rydzyk na Maybacha.


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: Sprzedam Hayke L4 ,
Nieprzeczytany postNapisane: 18 sie 2018 22:14 
i
i
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 23 wrz 2012 22:34
Lokalizacja: Gniezno
No nie gadaj że już masz zaklepane?
Qwa adoptuj mnie ale chociaż daj umyć tą kawe :D

_________________
Obrazek
Black Hayabusa ABS L4


Zobacz profil  Online
Cytuj  
 Tytuł: Re: Sprzedam Hayke L4 ,
Nieprzeczytany postNapisane: 18 sie 2018 23:42 
king off spam box
king off spam box
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 16 lis 2013 18:21
Lokalizacja: Kiruna- Sweden
Gadu-gadu: 10978131
tel.: 602363963
w Polsce schody jak cholera ... H2 bez problemu masz za 98 tys nowke sztuke ale H2R już jest dylemat bo za jej cene masz dobrego Nissana GTR a bo cena H2R od 248 tys zl ... z Ram Air masz 326 KM lub bez 310 KM/
Tu nie jest tak jak by się myslalo ... tzn wariant taki ... masz kase i z Vatem masz to moto za 250 tys zl i co dalej ??? homologacji na droge nie masz ... to co zostaje tor ... ok ale jesli chcesz cos pokazac w Brnie , Poznaniu czy na Slowacji i co ?? chuja pokazesz bo klasa wyscigow SBK nie dopuści Ci moto doładowanego . Wiec co pozostaje ? Jazda bez trzymanki po naszych drogach lub na otwartych dniach na torach gdzie każdy może sobie czyms tam powywijac . To jest naprawdę dylemat ,, tzn nie czy kupic czy nie tylko czy warto wyjebac 150 tys zl więcej od H2 i mieć żeby mieć swoje ukochane H2R .... czy jak smigne kolo kogos 3 paki to ten ktoś pomyśli ze to akurat było H2R ? a nie H2 ? o ile jest ktoś ogarnięty i skojarzy ze to nowe Kawasaki ..


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: Sprzedam Hayke L4 ,
Nieprzeczytany postNapisane: 18 sie 2018 23:58 
king off spam box
king off spam box
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 23 mar 2013 04:20
Lokalizacja: www.projectbusa.pl
tel.: 700777000
W życiu bym nie dał takiej kasy za H2R. Carbony zrobisz na zwykłej wersji dość tanio i dobrze jeżeli w odpowiednie ręce oddasz temat. Kolejno zrobienie H2 na 280 KM kosztuje jeżeli mnie pamięć nie myli około 3k USD. Różnicy pomiędzy 280 KM, a 310 KM wierz mi na słowo, że nie uświadczysz- a nawet jeżeli będzie minimalna to nie jest za ch*** warta dopłaty 150k PLN do moto. Nie byłbym sobą jakbym nie napisał o uturbieniu Twojej gen.II :) Za 50 koła zrobisz BEZAWARYJNE 400 KM i wierz mi, da się to przenieść na drogę- nie jest to za dużo ;)

_________________
Speedbike DragRacing & ProjectBusa
Najmocniejsze moto w Polsce: 557 KM
1/4 mili ET: 8,675 sec
1/4 mili TopSpeed 288 km/h


Zobacz profil  Online
Cytuj  
 Tytuł: Re: Sprzedam Hayke L4 ,
Nieprzeczytany postNapisane: 19 sie 2018 00:04 
king off spam box
king off spam box
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 16 lis 2013 18:21
Lokalizacja: Kiruna- Sweden
Gadu-gadu: 10978131
tel.: 602363963
jeśli nie sprzedam Hayki to jest kilka wersji ... dokładnie H2 plus do niej cos extra , lub Hayka swoja i Turbo na max 350 do 400 KM bez wariacji lub zostaje Hayka i GTR będzie bo to tak jak już kiedyś rozmawialiśmy był priorytet . Pozdro , czas pokaze czy zwycięży pokusa na H2 czy stare przyzwyczajenia . Pozdro .


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: Sprzedam Hayke L4 ,
Nieprzeczytany postNapisane: 19 sie 2018 00:21 
king off spam box
king off spam box
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 23 mar 2013 04:20
Lokalizacja: www.projectbusa.pl
tel.: 700777000
400 konne Turbo w moto zmieni Twój punkt widzenia na słowo motocykl, taka H2 czy H2R przy tym to rower i jestem przekonany w 100%, że będzie bardziej bezawaryjne niżeli H2R gdzie masz w instrukcji przegląd co kilka motogodzin czy też brak gwarancji. Zrób hajkę i kup GTR'a ja bym tak zrobił, nawet zrobiłem tyle, że ten drugi szybko odpłynął. Może kiedyś wrócę do Nissana, ale bez 100-200k na wstępny tuning ( taki delikatny ) gdzie wzmacnia się skrzynię, dyfer, motor etc nawet nie ma co podchodzić do tematu. GTR w serii to muł... ostatnio na wyścigach kolega leczył podobno 600 konnego Nissana serią Audi S8 z 2015 roku- dość skutecznie.

_________________
Speedbike DragRacing & ProjectBusa
Najmocniejsze moto w Polsce: 557 KM
1/4 mili ET: 8,675 sec
1/4 mili TopSpeed 288 km/h


Zobacz profil  Online
Cytuj  
 Tytuł: Re: Sprzedam Hayke L4 ,
Nieprzeczytany postNapisane: 21 sie 2018 06:45 
b
b
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 26 mar 2018 22:56
tel.: 0
no no :brawo: zapowiada się ciekawie :) co by nie wyszło to będę śledził z ciekawością :)


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: Sprzedam Hayke L4 ,
Nieprzeczytany postNapisane: 23 sie 2018 07:14 
j
j
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 22 lip 2014 15:15
Lokalizacja: Biała Podl.
tel.: 507747674
Do patrzenia h2r w pokoju

Do jazdy haja turbo

Sprawa by sie miala inaczej jak by h2r miala homo a tak by zostala jazda na lewych tablicach wiec troche bez sensu przy tej cenie

_________________
EastSideMoto Mechanika motocyklowa Biała Podlaska


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: Sprzedam Hayke L4 ,
Nieprzeczytany postNapisane: 26 sie 2018 10:02 
b
b
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 26 mar 2018 22:56
tel.: 0
moim zdaniem to tak jak cirus pisze :) gdybyś miał dobry tor za płotem to inna sprawa ;) bo możesz kiedy chcesz polatac wtedy na H2R a kombinowanie żeby jeździć po ulicy niby legalnie może czasami mieć bardzo przykre konsekwencje


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: Sprzedam Hayke L4 ,
Nieprzeczytany postNapisane: 26 sie 2018 10:42 
king off spam box
king off spam box
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 16 lis 2013 18:21
Lokalizacja: Kiruna- Sweden
Gadu-gadu: 10978131
tel.: 602363963
wszystko jedno czy H2R czy Hayka jeżdżę bo za każdy wyjazd kwity zabrane jeśli bym się dal złapać więc dla mnie to jedne ch.... z czego Cię na glebę ściągna.
Tu chodźi o to że tor jest ale nie liczą się Twoje wyniki na torze jeśli masz moto doładowane. A prawda druga to taka że jazda na torze to nie droga i tam sobie pozwalasz na dużo więcej więc średnio fajnie zaliczyć szlifa na moto wartości 249 tys zł a wierz mi ze zawsze sobie obiecujesz że będziesz spokojnie jechał na torze a wystarczy że Cię ktoś wyrysuje to zapierdalasz za nim do czasu aż go nie lykniesz . Tor Ci daje złudne poczucie bezpieczeństwa. Jest bezpiecznie bo to nie droga ale straty w sprzęcie zawsze są jak zapierdalasz. Narazie zostaje przy opcji GSXR 1000 tor a Hayka na drogę.


Zobacz profil  Offline
Cytuj  

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Panel

Góra Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2016 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
Design hayka.pl (based on Ercan Koc)