Zaloguj |  Zarejestruj




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Gen I vs gen II
Nieprzeczytany postNapisane: 26 paź 2018 18:23 
b
b
Dołączył(a): 02 paź 2015 20:02
Lokalizacja: =WROCŁAW=
tel.: 0
Koledzy,

mam pytanie do jeźdźców, którzy jeździli gen I i II. Która ma wyżej kanapę, czy II jest odczuwalnie lżejsza/cięższa, czy hamulce w II są dużo lepsze?
Jeździłem I i hamulce były, no takie sobie (przewody w oplocie).


dzięki,

_________________
donia
=Wrocław=


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: Gen I vs gen II
Nieprzeczytany postNapisane: 26 paź 2018 19:34 
king off spam box
king off spam box
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 01 paź 2014 21:14
Lokalizacja: Podkowa Leśna/Warszawa
tel.: 502088084
Dopiero od 2012 czy 2013 ,kiedy hajka ma hamulce od Brembo ,
to normalnie hamuje ! :lol:

_________________
Pragnę realizować niespełnione marzenia

Honda PS 150,Suzuki GSX 1250FA,czarny sokół L 4


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: Gen I vs gen II
Nieprzeczytany postNapisane: 26 paź 2018 19:52 
b
b
Dołączył(a): 02 paź 2015 20:02
Lokalizacja: =WROCŁAW=
tel.: 0
aaaa, ok., chodziło mi oczywiście o II gen z hamulcami Brembo :)

_________________
donia
=Wrocław=


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: Gen I vs gen II
Nieprzeczytany postNapisane: 23 lut 2019 20:55 
j
j
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 06 paź 2014 18:53
Miałem I, obecnie mam II. Hamulce w K8 o wiele lepsze niż w Igen, pozycja dla mnie praktycznie identyczna, bez odczuwalnych różnic.

_________________
SRAD - im szybciej jedziesz, tym szybciej jedziesz.


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: Gen I vs gen II
Nieprzeczytany postNapisane: 21 mar 2019 21:10 
a
a
Dołączył(a): 09 lut 2019 11:10
tel.: 0
Ja kupiłem haje z monoblokami tylko przez wzgląd właśnie na te zaciski i abs. Niewiele jeździłem może z 500 km od zakupu tym sprzętem i powiem tak hamulce w tym motocyklu to jest jakaś kpina :p. Wszystko oryginalne tylko zmienione klamki i to jest nieporozumienie. Będę zakladac stalowy oplot i klocki carbone lorrein i modlil żeby to pomogło. Dozowalnosc tego hamulca to żart :p Może się czepiam bo wcześniej jeździłem r1 z oplotem carbonami i radialna pompa i zupełnie inna masa motocykla, ale taki układ plus rcs19 mam teraz w Mt 01 i to jest poezja w porównaniu do tej padaczki w hajce :p

Ja mam 170 cm i pewnie mogę oprzeć się jedna nogą jak na nim siedze odnośnie wysokości kanapy jeśli miałoby to coś Ci pomóc.

Jest taka strona cycle-ergo jak dobrze pamietam tam można sprawdzić wzrost na wiekszosci motocykli .


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: Gen I vs gen II
Nieprzeczytany postNapisane: 22 mar 2019 03:06 
king off spam box
king off spam box
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 04 wrz 2009 15:32
Lokalizacja: Warszawa
tel.: 605402234
Czasem się ktoś pojawi taki jak Ty, że hamulce w 2gen. też są słabe na milion innych użytkowników którzy hamują i tak nie twierdzą. :) Pretensje swoje miej do tego co te hamulce produkuje, montuje itp. a nie tu :o
Większość z was ma problemy z hamulcami bo nie serwisuje ich tak jak trzeba. 20 lat już mija od powstania Hayki i nagle pojawiasz się ty który twierdzi, że coś jest nie tak :lol:

Najlepsze to, że niektórzy chcą hamować myślami, a nie używać dłoni i stopy no to się zgadzam, że takim sposobem hayka nie stanie ;)

_________________
Mechanik motocyklowy: Suzuki Hayabusa i inne. Przeglądy, naprawy, tuning. Naprawiam motocykle po specjalistach. ECU flashing.
Tel: 605402234

Najszybsze moto w Polsce bez doładowań: 326 km/h
1/4 mili ET: 9.160 sec
1000m ET: 17.433s. Vmax 291km/h
Wicemistrz Polski 1/4 mili PPWR 2017r. Klasa Moto Drag Plus


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: Gen I vs gen II
Nieprzeczytany postNapisane: 22 mar 2019 09:38 
b
b
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 11 lut 2017 00:56
Lokalizacja: Lublin
tel.: 605287330
Ja mam Gen I. Zarzutów co do hamulców w normalnej jeździe nie mam. Może jest to kwestia poruszania się od 30 lat motocyklami ciężkimi i nauczyłem się korzystać z hamulców a nie tylko ich "używać".
A co do kanapy, wzrostu to mam 168 i spokojnie obiema stopami dotykam pewnie asfaltu i jeszcze w kolanie nogi są lekko ugięte, więc nie wiem o czym pisze użytkownik wyższy ode mnie.


Zobacz profil  Online
Cytuj  
 Tytuł: Re: Gen I vs gen II
Nieprzeczytany postNapisane: 22 mar 2019 17:29 
king off spam box
king off spam box
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 22 lip 2014 15:15
Lokalizacja: Biała Podl.
tel.: 507747674
Hamulce w 2 genie vs 1 to przepasc, przyjedz do mnie to zrobie tak zeby bylo dobrze bo z tego co opisujesz masz cos nie tak z heblami

_________________
EastSideMoto Mechanika motocyklowa Biała Podlaska


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: Gen I vs gen II
Nieprzeczytany postNapisane: 22 mar 2019 18:16 
a
a
Dołączył(a): 09 lut 2019 11:10
tel.: 0
Takie mam zdanie na temat tych hamulców jest lipa i tyle w temacie. Nieprawidłowo serwisuje to chyba jakieś czary trzeba oodprawiać. Kolego ja rozumiem ze zęby zjadles na serwisie tego motocykla ale nie jesteś jedynym mechanikiem na swiecie który "odpowiednio serwisuje hamulce".


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: Gen I vs gen II
Nieprzeczytany postNapisane: 22 mar 2019 23:55 
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 04 cze 2009 09:00
Lokalizacja: krakow
tel.: 696458862
pierwszą generację co prawda przypadkiem ale udało mi się kilka razy z pasażerem postawić na przednie koło :o więc totalnie nie kumam OCB z tym marudzeniem na hamulce... :o
druga generacja w porównaniu do roczników 99, 00 nie przyśpiesza ani troszkę lepiej...
rama ta sama więc pozycja ta sama i trakcja też...
wyglądu nie kontemplujemy bo jeden woli ogórki drugi ogrodnika córki... każdy dyma co woli :mrgreen:
Jacek Mroczek napisał(a):
Najlepsze to, że niektórzy chcą hamować myślami, a nie używać dłoni i stopy no to się zgadzam, że takim sposobem hayka nie stanie

ament :mrgreen:

_________________
oczywiście to tylko moje zdanie, i mogę się mylić....
sponsorzy wypowiedzi:
tv trwam; narodowy fundusz zdrowia; pani domu; durex; radio maryja; koło gospodyń wiejskich; bravo girl; przegląd funeralny; teleranek

czy wieczorem, czy nad ranem..... mam na wszystko wyrąbane.

Obrazek
Obrazek


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: Gen I vs gen II
Nieprzeczytany postNapisane: 27 mar 2019 12:35 
king off spam box
king off spam box
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 22 lip 2014 15:15
Lokalizacja: Biała Podl.
tel.: 507747674
Błażej napisał(a):
Takie mam zdanie na temat tych hamulców jest lipa i tyle w temacie. Nieprawidłowo serwisuje to chyba jakieś czary trzeba oodprawiać. Kolego ja rozumiem ze zęby zjadles na serwisie tego motocykla ale nie jesteś jedynym mechanikiem na swiecie który "odpowiednio serwisuje hamulce".



No to masz coś w głową w takim razie skoro heble są zrobione tak jak trzeba :mrgreen:

_________________
EastSideMoto Mechanika motocyklowa Biała Podlaska


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: Gen I vs gen II
Nieprzeczytany postNapisane: 27 mar 2019 18:22 
king off spam box
king off spam box
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 23 mar 2013 04:20
Lokalizacja: www.projectbusa.pl
tel.: 700777000
Gen.II hamulce do natychmiastowej wymiany pompy na Brembo RCS19, klocki mocniejszy stop. Oplot stal + można tarcze np Galfer'a. Wówczas układ jest jedno-palcowy. Według mnie gen.II w serii nie hamuje- mam prawie od nowości raczej popsute nie były ;)

_________________
Speedbike DragRacing & ProjectBusa
Najmocniejsze moto w Polsce: 557 KM
1/4 mili ET: 8,657 sec
1/4 mili TopSpeed 277 km/h


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: Gen I vs gen II
Nieprzeczytany postNapisane: 28 mar 2019 01:33 
king off spam box
king off spam box
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 04 wrz 2009 15:32
Lokalizacja: Warszawa
tel.: 605402234
Tak jak ktoś wyżej pisał: w głowie możesz mieć popsute :lol:
Róbta co chceta z tymi hamulcami. Na szczęście nic gorszego nie będzie :D

_________________
Mechanik motocyklowy: Suzuki Hayabusa i inne. Przeglądy, naprawy, tuning. Naprawiam motocykle po specjalistach. ECU flashing.
Tel: 605402234

Najszybsze moto w Polsce bez doładowań: 326 km/h
1/4 mili ET: 9.160 sec
1000m ET: 17.433s. Vmax 291km/h
Wicemistrz Polski 1/4 mili PPWR 2017r. Klasa Moto Drag Plus


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: Gen I vs gen II
Nieprzeczytany postNapisane: 28 mar 2019 08:41 
c
c
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 26 mar 2018 22:56
tel.: 0
Mam swoją od nowości i jak dla mnie te hamulce są jak najbardziej w porządku :) z tym, że ja przesiadłem się z Bandita 1200 więc...


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: Gen I vs gen II
Nieprzeczytany postNapisane: 28 mar 2019 22:13 
king off spam box
king off spam box
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 23 mar 2013 04:20
Lokalizacja: www.projectbusa.pl
tel.: 700777000
Najprędszy turysta w Polsce zapewne dobrych hebli nie potrzebuje :)
Przypomniało mi się jak dostąpiłem zaszczytu naciśnięcia klamki hamulca w "najprędszej" ssącej.
Klameczka niczym kutas " po same jaja " ;) No ale cóż każdy lata jak lubi.
Hamulec ma działać na niskim skoku jednym palcem jak dla mnie- wyżej instrukcja co zrobić aby tak było.
Polecam, tak samo jak dodatkowy amor skrętu na główkę ramy w pierwszej kolejności.
Nigdy nie wiesz kiedy wyratuje.

_________________
Speedbike DragRacing & ProjectBusa
Najmocniejsze moto w Polsce: 557 KM
1/4 mili ET: 8,657 sec
1/4 mili TopSpeed 277 km/h


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: Gen I vs gen II
Nieprzeczytany postNapisane: 28 mar 2019 22:56 
king off spam box
king off spam box
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 22 lip 2014 15:15
Lokalizacja: Biała Podl.
tel.: 507747674
Cieszymy się że wytlumaczyles nam jak powinien działac hamulec, to miłe.

_________________
EastSideMoto Mechanika motocyklowa Biała Podlaska


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: Gen I vs gen II
Nieprzeczytany postNapisane: 30 mar 2019 10:37 
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 04 cze 2009 09:00
Lokalizacja: krakow
tel.: 696458862
Hugson napisał(a):
Hamulec ma działać na niskim skoku jednym palcem jak dla mnie-

jak to czytam to jestem pewny, że jesteś bardzo świeżym kierowcą motocykla :mrgreen: ;)
taki hamulec i sytuacja awaryjna połączona z efektem zaskoczenia = murowana gleba lub nakrycie pleców przez motocykl, ABS może lekko uratować sytuację, ale nie zawsze :shock:

_________________
oczywiście to tylko moje zdanie, i mogę się mylić....
sponsorzy wypowiedzi:
tv trwam; narodowy fundusz zdrowia; pani domu; durex; radio maryja; koło gospodyń wiejskich; bravo girl; przegląd funeralny; teleranek

czy wieczorem, czy nad ranem..... mam na wszystko wyrąbane.

Obrazek
Obrazek


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: Gen I vs gen II
Nieprzeczytany postNapisane: 30 mar 2019 11:05 
king off spam box
king off spam box
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 23 mar 2013 04:20
Lokalizacja: www.projectbusa.pl
tel.: 700777000
Boolshit.

Bez wątpienia w w/w sytuacji zaczniesz hamować jakiś ułamek sekundy szybciej niżeli na długim skoku klamki. Jeżeli nie znasz motocykla i nie masz wyczutego hamulca, bądź zjada Cię panika w awaryjnych sytuacjach wówczas może i będzie tak jak napisałeś.

_________________
Speedbike DragRacing & ProjectBusa
Najmocniejsze moto w Polsce: 557 KM
1/4 mili ET: 8,657 sec
1/4 mili TopSpeed 277 km/h


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: Gen I vs gen II
Nieprzeczytany postNapisane: 30 mar 2019 12:30 
king off spam box
king off spam box
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 23 mar 2013 04:20
Lokalizacja: www.projectbusa.pl
tel.: 700777000
Swoją drogą ciekawi mnie dla jak bardzo "świeżych kierowców" robią takie motocykle jak SuperDuke, S1000RR, czy tam Diavel, Panigale etc... Gdzie hamulec przedni w porównaniu do mojego po modach w hajce ma się jak niebo do ziemi. Idąc Twoim tokiem rozumowania producenci motocykli powinni cofnąć się w czasie i zaadaptować najlepiej hamulce z Jawy. Wówczas jestem w pełni przekonany, że skuteczny hamulec nie zaskoczy w awaryjnej sytuacji nawet Jacka M na kacu po miesiącu grzania :) Tyle w temacie.

_________________
Speedbike DragRacing & ProjectBusa
Najmocniejsze moto w Polsce: 557 KM
1/4 mili ET: 8,657 sec
1/4 mili TopSpeed 277 km/h


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: Gen I vs gen II
Nieprzeczytany postNapisane: 30 mar 2019 12:51 
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 04 cze 2009 09:00
Lokalizacja: krakow
tel.: 696458862
Hugson, raz, to bez prywatnych wycieczek do Jacka :!:
dwa, skoro hayka Igen na seryjnych schabach spokojnie podnosi dupę nawet z pasażerem, to marudzenie na schaby w hayce uważam za czyste pierdolenie o szopenie... dla mnie temat wyczerpany :mrgreen: .
a marudom proponuje przesiąść się na wspomniane przez Ciebie SuperDuke, S1000RR, czy tam Diavel, Panigale etc... hayką się nie nacieszą bo nie hamuje według ekspertów :twisted:

_________________
oczywiście to tylko moje zdanie, i mogę się mylić....
sponsorzy wypowiedzi:
tv trwam; narodowy fundusz zdrowia; pani domu; durex; radio maryja; koło gospodyń wiejskich; bravo girl; przegląd funeralny; teleranek

czy wieczorem, czy nad ranem..... mam na wszystko wyrąbane.

Obrazek
Obrazek


Zobacz profil  Offline
Cytuj  

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 17 gości

Panel

Góra Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2016 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
Design hayka.pl (based on Ercan Koc)