Zaloguj |  Zarejestruj




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 296 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Hayabusa III generacja
Nieprzeczytany postNapisane: 03 mar 2018 00:14 
king off spam box
king off spam box
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 23 mar 2013 03:20
Lokalizacja: www.projectbusa.pl
tel.: 700777000
Hugson, od samego początku podziwiam twój projekt i zamysł. Super maszyna, o wspaniałym wyglądzie i osiągach. Jak to pisałeś w swoim dziale kasztanek - każdy z nas ma swoją wizję motocykla...jedni lubią w hajce to, drudzy tamto.

Dzięki- fajnie, że się podoba.

To ja jestem tym "frajerem", który przy okazji prac serwisowych przy motocyklu zdecydował się na rozwiert. Wyszło dużo pracy, projekt jeszcze nie ukończony. Jak będzie - to się pochwalę.

Wybacz jeżeli poczułeś się urażony stwierdzeniem "frajer" po prostu jestem bezpośredni i mówię jak jest z mojego punktu widzenia i zawsze piszę obiektywnie tak jak postrzegam daną kwestię. Forum właśnie po to jest żeby nie popełniać błędów przez które już ktoś przechodził. Przykładowo mi sprzedano syf zwany RapidBajkiem za grubą kasę, gdy motocykl zaczął przerywać stwierdzono, że "motórka jest popsuta" pomimo, że rozpięcie Rapika niwelowało 100% problemu. Gdy pokazał po instalacji mniejsze kreski na hamowni niżeli przed montażem stwierdzenie było podobne. Dopiero gdy odpowiednia osoba wzięła się za strojenie kreski były większe. Czy z perspektywy czasu dałem się wydymać jak frajer- owszem. Aczkolwiek chętnie podzielę się tą wiedzą z Wami aby nikt więcej tego błędu nie popełnił.

Najważniejsze to to, że spełni moje oczekiwania.

Tego jeszcze nie wiesz, aczkolwiek pierwsze jazdy po sezonie spełniają wymagania każdego. Wydanie kilkunastu tyś na to aby mieć więcej o kilka koni to według mnie jest grube nieporozumienie, bo z doświadczenia wiem, że taki przyrost jest dobry na 5 minut i w gruncie rzeczy będzie dawał tak naprawdę tyle albo i mniej co jazda z pełnym bakiem lub rezerwą + masę placebo.

A hayabusa I gen 1400 w Polsce niewątpliwie należy do rzadkości.

Czy gen.I 1400 pojemności będzie czymś wyjątkowym- owszem, tak samo jak moja hajka z full zestawem rapida- chyba nawet pierwszym w kraju. Będzie widowiskowo, drogo, ale czy skutecznie- niestety nie, dla tego z pełnym przekonaniem mogę napisać, że występuje tutaj zjawisko nazywane przeze mnie tuningiem podświadomości, zarówno właściciela jak i ewentualnych widzów przez który też już przechodziłem :P

Dlatego nie wiem, czy zasłużyłem sobie na to, by tak mnie nazywać... pozdrawiam.

Kwestią istotną jest to za co płacisz mi obiecywano cuda i wianki na kiju, przyrosty rzędu 30-40 KM po rozwiercie na niecałe 1400 ccm + tajne mody z archiwum X, których nazw poznać nie mogłem pomimo ceny ~20k PLN. Jeżeli satysfakcjonuje Cię tylko tak naprawdę fraza "projekt 1400 ccm" z racji unikatowości wówczas rozumiem- każdy chce się jakoś wyróżnić spośród ogółu i nawet jak zapłaciłeś za to XXk PLN nie potępiam. Natomiast jeżeli miałeś obiecane to co ja podczas rozmów "ofertowych" wówczas niestety ale dałeś się zrobić jak "frajer".

Żebyśmy się źle nie zrozumieli- ja z tego pisania nie mam nic poza gratisem w postaci nowych "wrogów", aczkolwiek nie będę się patrzył biernie jak ktoś nagina rzeczywistość dodatkowo próbując zarobić na kolegach motocyklistach żerując na ich niewiedzy. Chleba nie chcę nikomu zabierać- jak Soprano usunął ofertowe reklamy w/w delikwenta za wycieczki osobiste w moim kierunku jako pierwszy napisałem żeby tego nie robił. Chce sprzedawać rozwiert i są chętni- proszę bardzo nie ma sprawy, ale uczciwie i bez bajek.


Pozdrawiam.

_________________
Speedbike DragRacing & ProjectBusa
Najmocniejsze moto w Polsce: 557 KM
1/4 mili ET: 8,881 sec
1/4 mili TopSpeed 288 km/h


Zobacz profil  Online
Cytuj  
 Tytuł: Re: Hayabusa III generacja
Nieprzeczytany postNapisane: 03 mar 2018 02:06 
b
b
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 10 paź 2016 21:54
Lokalizacja: Żyrardów
Chyba nie piszemy w odpowiednim temacie no ale ok, może Soprano przymknie oko :P

Aj - jakich przyrostów się spodziewasz ?
Hugson - chwalisz turbo w zakresie cena/przyrost mocy. Przecież w takim motocyklu z turbo nie pojeździsz z pełnią radości w zakrętach - strzał 100 km przy załaczeniu turbo na łuku każdy się chyba domyśla jak może się skończyć ? Wiadomo na prostej - jesteś królem, ale pilnowanie w złozeniu takiego przyrostu mocy przy braku jakiejkolwiek elektroniki wydaje się delikatnie mówiąc dość ciężkie.

Pozdro :)


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: Hayabusa III generacja
Nieprzeczytany postNapisane: 03 mar 2018 03:42 
king off spam box
king off spam box
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 23 mar 2013 03:20
Lokalizacja: www.projectbusa.pl
tel.: 700777000
Przecież w takim motocyklu z turbo nie pojeździsz z pełnią radości w zakrętach - strzał 100 km przy załaczeniu turbo na łuku każdy się chyba domyśla jak może się skończyć ?

Pojedziesz tak samo w zakręcie, być może szybciej jeżeli motocykl nie będzie pozbawiony walorów skrętnych takich jak przedłużony wahacz, czy wystający tłumik z boku. Jedna różnica będzie taka, że obroty będą mniejsze i będziesz operował gazem delikatniej, zapewne na wyższym biegu gdyż turbo to nie tylko KM, również jest przyrost NM- ogólnie mając np. 300 KM aby dobrze przyspieszyć nie potrzeba redukcji, wystarczy dodać gazu. Oczywiście motocykl nie warknie wówczas jak to ma miejsce w wolnossaku, aczkolwiek po nadgarstkach będzie czuć, że rwie konkretnie. Naprawdę nie ma się czego bać chyba, że ma się chorą głowę. Przyrost 100 KM zakończy się identycznie jak "strzał" z gazu w stockowym motocyklu będąc w złożeniu. Zerknij z jakich obrotów korzystasz będąc w "łuku". Powtarzam po raz kolejny, że 300 KM i więcej jest dla ludzi, nie jest to jakaś fanaberia i wynalazek dla samobójców, każdy z Was w 100% ogarnie taki temat przy okazji odkrywając pojęcie motocykl na nowo.

Wiadomo na prostej - jesteś królem, ale pilnowanie w złozeniu takiego przyrostu mocy przy braku jakiejkolwiek elektroniki wydaje się delikatnie mówiąc dość ciężkie.

Co kto lubi już o tym pisałem, szkoda ponownie to samo nakręcać. Elektronika poza ABS jest zbędna i też zawodzi, lepiej polegać na sobie, przykładem jest Św. Kolega z forum, który zginął podczas testów w/w elektroniki. To co motocykl powinien mieć to odpowiedni sterownik turbo tak abyś na każdy bieg mógł podać odpowiednią moc i w zupełności nic więcej nie potrzebujesz.

Hugson - chwalisz turbo w zakresie cena/przyrost mocy.

Rozwierty, power commander'y, rapidy, wydeszki ( tutaj tylko przykładowo )- byłyby bardzo fajne pod warunkiem, że kosztowałyby uczciwe pieniądze. Tak przekalkuluję na szybko ~10 tyś to koszt około 270 KM w hajce czyli 1 KM wychodzi ~142 PLN. Idąc tym przelicznikiem powiedzmy, że setup 1500 ccm dający przy odrobinie szczęścia 15 KM powinien kosztować 2130 zł ( kosztuje ponad 20 tyś ), wydech dający jakieś 6 KM - 850 zł ( za tyle bez problemu coś kupi, wszystko powyżej tej kwoty to już zapłata za design, carbon etc- czyli rzeczy bezcenne bo moto musi wyglądać przede wszystkim + redukujemy wagę czyli wydech to jest absolutny "must have" dla każdego ). Jeżeli chodzi o Power Commander to jest to fajne urządzenie, ale jedynie do szybkich modyfikacji dawki paliwa jeżeli takowa potrzeba zachodzi, natomiast wymuszanie tej potrzeby sztucznie jak to ma miejsce w przypadku map z internetu czy innego gówna nie ma w zupełności sensu. Poza tym hajka to nie polonez czy motorynka żeby jej szlify robić . Osobiście nie wiem jak trzeba latać bądź ile żeby zabić w hayabusie cylindry na tyle aby wymagały planowania, nooo chyba, że się je na Nitro upali bądź spierdoli w inny niecywilizowany sposób. Ludzie robią tym motocyklem po 400k km. No ale zawsze można usłyszeć od mechanika "wada fabryczna". Nie to żebym coś sugerował.

_________________
Speedbike DragRacing & ProjectBusa
Najmocniejsze moto w Polsce: 557 KM
1/4 mili ET: 8,881 sec
1/4 mili TopSpeed 288 km/h


Zobacz profil  Online
Cytuj  
 Tytuł: Re: Hayabusa III generacja
Nieprzeczytany postNapisane: 03 mar 2018 09:29 
g
g
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 14 sie 2015 07:22
Lokalizacja: Bielsko - Biała
tel.: 663066321
Matik tak jak pisałem moce nie są dla mnie priorytetem, o wiele ważniejsze jest to, że przy okazji prac przy moim moto wyszło dużo niespodzianek związanych z silnikiem - jeszcze pewno z Niemiec i będą one zażegnane. Seducho będzie jak dzwon. Co do mocy? okaże się jak po wszystkim się zhamuje. Nie chce wróżyć, bo nie wiem. Na pewno będzie szybsza i lepiej przyspieszać niż każda II generacja. Co więcej, to się okaże.


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: Hayabusa III generacja
Nieprzeczytany postNapisane: 03 mar 2018 10:23 
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 04 cze 2009 08:00
Lokalizacja: krakow
tel.: 696458862
matik napisał(a):
może Soprano przymknie oko :P

brak wycieczek osobistych to przymknie ;)
Hugson napisał(a):
Rozwierty, power commander'y, rapidy, wydeszki ( tutaj tylko przykładowo )- byłyby bardzo fajne pod warunkiem, że kosztowałyby uczciwe pieniądze. Tak przekalkuluję na szybko ~10 tyś to koszt około 270 KM w hajce czyli 1 KM wychodzi ~142 PLN. Idąc tym przelicznikiem powiedzmy, że setup 1500 ccm dający przy odrobinie szczęścia 15 KM powinien kosztować 2130 zł ( kosztuje ponad 20 tyś ), wydech dający jakieś 6 KM - 850 zł ( za tyle bez problemu coś kupi, wszystko powyżej tej kwoty to już zapłata za design, carbon etc- czyli rzeczy bezcenne bo moto musi wyglądać przede wszystkim + redukujemy wagę czyli wydech to jest absolutny "must have" dla każdego ). Jeżeli chodzi o Power Commander to jest to fajne urządzenie, ale jedynie do szybkich modyfikacji dawki paliwa jeżeli takowa potrzeba zachodzi, natomiast wymuszanie tej potrzeby sztucznie jak to ma miejsce w przypadku map z internetu czy innego gówna nie ma w zupełności sensu. Poza tym hajka to nie polonez czy motorynka żeby jej szlify robić . Osobiście nie wiem jak trzeba latać bądź ile żeby zabić w hayabusie cylindry na tyle aby wymagały planowania, nooo chyba, że się je na Nitro upali bądź spierdoli w inny niecywilizowany sposób. Ludzie robią tym motocyklem po 400k km. No ale zawsze można usłyszeć od mechanika "wada fabryczna". Nie to żebym coś sugerował.

w tym kontekście w milionach procentów zgadzam się z Hugson'em. szukamy koni to turbałka najtaniej, reszta to placebo konie... modyfikację powodują chętniejsze manipulowanie manetką i drynda zapierdala bardziej niż wcześniej :)

_________________
oczywiście to tylko moje zdanie, i mogę się mylić....
sponsorzy wypowiedzi:
tv trwam; narodowy fundusz zdrowia; pani domu; durex; radio maryja; koło gospodyń wiejskich; bravo girl; przegląd funeralny; teleranek

czy wieczorem, czy nad ranem..... mam na wszystko wyrąbane.

Obrazek
Obrazek


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: Hayabusa III generacja
Nieprzeczytany postNapisane: 03 mar 2018 14:26 
king off spam box
king off spam box
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 01 paź 2014 20:14
Lokalizacja: Podkowa Leśna/Warszawa
tel.: 502088084
Też jestem przekonany,że turbo jest najlepszym
sposobem na uzyskanie znaczącego przyrostu mocy.
Jestem tylko ciekaw kosztów dodatkowych (no oprócz
samego silnika ) aby taką extra moc sensownie wykorzystać.
Myślę tu np. hamucach,zawieszeniu,przeniesieniu napędu itd.

_________________
Pragnę realizować niespełnione marzenia

Honda PS 150,Suzuki GSX 1250FA,czarny sokół L 4


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: Hayabusa III generacja
Nieprzeczytany postNapisane: 03 mar 2018 17:27 
king off spam box
king off spam box
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 04 wrz 2009 14:32
Lokalizacja: Warszawa
tel.: 605402234
Dużo jest takich co najmniej mają do czynienia z takimi tematami, a najwięcej wiedzą i piszą. Jeszcze więcej jest przekonanych o tym, że to co myślą to tak jest.
Całe USA i Europa najczęściej i najchętniej modyfikuje silniki Hayki, a według tych naszych "myślicieli" to "frajerzy" i placebo. To strasznie dużo musi ich być, jakaś choroba pewnie panuje :lol:
Tylko właściciele tych motomodów jeżdżą i uważają inaczej.
Ja jestem jednym z nich i na moim delikatnie dłubniętym silniku miałem i mam frajdę wyprzedzać wszystkie wolnossaki :D
Już dziesięć lat mija od pierwszego modu jak aktywnie uczestniczyłem w modyfikacji silnika (tylko rozwiert, zmiana wałków, strojenie, hamownia) i z 175 koni zrobiło się 210. Moto było jak szalone :) Właściciel szczęśliwy.
Część z was miała możliwość porównań z moim moto to widziała, że to działa. A tu jeszcze można dużo więcej tylko zależy to od portfela.
Ostatnio jeździłem na nowym ZZR1400 i H2. Robiłem też porównania. Niestety nasze seryjne hayki już nie dają rady i zostają w tyle, a po modzie silnika już tak nie jest. ZZR1400 żeby pokonać haykę ma powiększoną pojemność i tym właśnie zjada nasze hayki.
Także nasi "myśliciele" tylko piszą i piszą, a pół świata jeździ i cieszy się zmodyfikowanymi silnikami.





Z wyrazami szacunku wasz J.M. tuning podświadomości:


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Mechanik motocyklowy: Suzuki Hayabusa i inne. Przeglądy, naprawy, tuning. Naprawiam motocykle po specjalistach.
Tel: 605402234

Najszybsze moto w Polsce bez doładowań: 326 km/h
1/4 mili ET: 9.160 sec
1000m ET: 17.433s. Vmax 291km/h
Wicemistrz Polski 1/4 mili PPWR 2017r. Klasa Moto Drag Plus


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: Hayabusa III generacja
Nieprzeczytany postNapisane: 03 mar 2018 18:31 
b
b
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 10 paź 2016 21:54
Lokalizacja: Żyrardów
No niestety teraz tyle elektroniki pakują w motocykle że osoba bez doświadczenia wsiądzie na nowego litra i będzie mogła odwijać co na starym motocyklu skończyłoby się delikatnie mówiąc źle, także usypia to dość mocno czujność.

Z drugiej strony pomaga co pokazują wyścigi także każdy kij ma dwa końce.

Hugson zabawkę masz na prawdę fajną, robi większe wrażenie niż na zdjęciach ;)

Zmieniając temat:
Widać z roku na rok że zainteresowanie motocyklami idzie w górę bo dzisiaj na WMS koło południa ledwo się dało przejść.


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: Hayabusa III generacja
Nieprzeczytany postNapisane: 04 mar 2018 11:05 
king off spam box
king off spam box
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 01 paź 2014 20:14
Lokalizacja: Podkowa Leśna/Warszawa
tel.: 502088084
Można zaklinać rzeczywistość ,ale porównać 210
czy 260 kucy z ponad 500 to już ciężko.
Ale wszystko zależy od tego co się chce osiągnąć,
co nie przekreśla idei modyfikacji bez turbo.
Nawet w Moto GP nie forsują jakoś strasznie
mocy,bo wiele innych rzeczy także decyduje o czasie,
choć z pewnością i przepisy ich ograniczają !
Co innego w startach na ćwiartkę mili.

_________________
Pragnę realizować niespełnione marzenia

Honda PS 150,Suzuki GSX 1250FA,czarny sokół L 4


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: Hayabusa III generacja
Nieprzeczytany postNapisane: 07 mar 2018 02:08 
king off spam box
king off spam box
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 23 mar 2013 03:20
Lokalizacja: www.projectbusa.pl
tel.: 700777000
Na pewno będzie szybsza i lepiej przyspieszać niż każda II generacja. Co więcej, to się okaże.

Nie zgodzę się, jeżeli spotkasz gen.II po delikatnych, standardowych modach i Twoja waga będzie większa niżeli oponenta wówczas uzyskana nadwyżka mocy okaże się niewystarczająca- z pełnym przekonaniem.

Jestem tylko ciekaw kosztów dodatkowych (no oprócz samego silnika ) aby taką extra moc sensownie wykorzystać. Myślę tu np. hamucach,zawieszeniu,przeniesieniu napędu itd.

Hamulce należy wzmocnić nawet w seryjnej Hayabusie, u mnie jest pompa Brembo RCS-19, do tego oploty Hel, oraz racingowe klocki Vesrah + tarcze Galfer. Taki secik polecam każdemu gdyż wówczas mamy naprawdę dobrze hamujący motocykl, układ jest rzecz jasna na tyle skuteczny aby można było go obsługiwać jednym palcem. Zawieszenie mam 100% seryjne nie licząc obniżenia motocykla jednakże to bardziej ze względu na starty w dragu, natomiast przeniesienie napędu do 300KM wystarczy najmocniejszy DID, aczkolwiek zalecany jest DRZ-2, specjalny, wzmacniany łańcuch, kosztuje chyba około 1200 zł, ma swoje wady. Dodatkowo ZALECAM posiadanie 2 amortyzatorów skrętu- jeden montowany na półkę, oraz dodatkowy może być seryjny ( ale nigdy odwrotnie ).

Widać z roku na rok że zainteresowanie motocyklami idzie w górę bo dzisiaj na WMS koło południa ledwo się dało przejść.

Mi osobiście targi bardzo się podobały- chciałem zobaczyć H2 gdyż chodzi po głowie, oraz V-Max jednakże nikt nie pokusił się o wystawienie tego drugiego. Yamaha stwierdziła, że nie będą promować motocykli, które zostały już zabite przez ten chory wymysł o emisjach spalin. Niedługo groch z kapustą trafi na czarną listę zapewne żeby nie zatruwać środowiska gazami, brakuje mi słów na ten syf- fundowany z naszych pieniędzy.

Można zaklinać rzeczywistość, ale porównać 210 czy 260 kucy z ponad 500 to już ciężko.

Najlepiej widać przepaść w przypadku pomiaru pomiędzy 250 KM a np 350 KM, ten pierwszy jest po prostu nudny :) Natomiast idąc wyżej hamownia chce tak jakby odlecieć :)

Ale wszystko zależy od tego co się chce osiągnąć, co nie przekreśla idei modyfikacji bez turbo.

Każda modyfikacja jest dobra, ja nie przekreślam niczego, aczkolwiek zapłata np 10k PLN za zestaw Rapida, który w gruncie rzeczy jest tak samo skuteczny bądź mniej niżeli strojenie Hayabusy na seryjnym ECU za kilka stówek mija się kompletnie z celem. Rozwiert powiedzmy na 1500 ccm byłby naprawdę spoko jeżeli dawałby nam ~10/15 KM w cenie kilku tyś PLN, jednakże za 20k PLN 400 KM jest do zrobienia sądzę na lajcie.

Pomijam komentowanie w/w postu J.M gdyż mija się z prawdą.

Pozdr.

_________________
Speedbike DragRacing & ProjectBusa
Najmocniejsze moto w Polsce: 557 KM
1/4 mili ET: 8,881 sec
1/4 mili TopSpeed 288 km/h


Zobacz profil  Online
Cytuj  
 Tytuł: Re: Hayabusa III generacja
Nieprzeczytany postNapisane: 08 mar 2018 00:48 
king off spam box
king off spam box
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 04 wrz 2009 14:32
Lokalizacja: Warszawa
tel.: 605402234
Tak jak reszta świata :lol:Każdy może sobie to sam w internerach wyczytać i skontaktować się z tymi co takie mody porobili. Myślisz że taki ciemnogród jest w takich tematach w Polsce? I twoje wypowiedzi będą brane pod uwagę? Widzisz ja na H2 jeździłem i na wielu innych co ty tylko możesz popatrzeć :D Właśnie nawet mam i miałem możliwości porównań. Nasza znajomość od tego się zaczęła i ja głupi dałem się wciągnąć w to twoje chore życie psychiczne. Przez ostatnie trzy lata przejechales może z pięćset kilometrów na Moto a twoje wypowiedzi są jakbyś profesorem po studiach był. Żenada.

_________________
Mechanik motocyklowy: Suzuki Hayabusa i inne. Przeglądy, naprawy, tuning. Naprawiam motocykle po specjalistach.
Tel: 605402234

Najszybsze moto w Polsce bez doładowań: 326 km/h
1/4 mili ET: 9.160 sec
1000m ET: 17.433s. Vmax 291km/h
Wicemistrz Polski 1/4 mili PPWR 2017r. Klasa Moto Drag Plus


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: Hayabusa III generacja
Nieprzeczytany postNapisane: 08 mar 2018 02:21 
king off spam box
king off spam box
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 23 mar 2013 03:20
Lokalizacja: www.projectbusa.pl
tel.: 700777000
Widzisz ja na H2 jeździłem i na wielu innych co ty tylko możesz popatrzeć

Moje zaciągi do H2 nie są podyktowane mocą, oraz właściwościami jezdnymi- bardziej chodzi mi o fakt, że ten motocykl na 95% nie będzie taniał i zapewne jest to dobra lokata gotówki na lata, dodatkowo wizualnie jest to zupełnie inna bajka, wygląda świetnie- aczkolwiek swoją wizję co bym mógł zmienić już mam. Jazda na H2 nie jest czymś wyjątkowym i nie ma się czym szczycić gdyż ten motocykl po prostu ma troszkę inną konstrukcję niżeli nasze Hajabusy, pozbawili go aspektów turystycznych, które zapewne wpływają na komfort jazdy, a jak wiadomo im ten jest mniejszy tym nasze "feelings" są ciut ostrzejsze- przy zachowaniu podobnych cyfr.

Kawasaki H2 dysponuje mocą na poziomie 211 KM / silnik ( doładowanie ~1bar sprawdzone osobiście przez Speedbike ) stąd też jest to dobry przykład na potwierdzenie mojej teorii, że w w/w liczbach, które podajesz " i z 175 koni zrobiło się 210 " mijasz się z prawdą jeżeli H2 jest dla Ciebie aż tak ostra i szybka. Aczkolwiek bardziej realny jak dla mnie jest fakt, że jeżeli porównywałeś Kawasaki ze swoim moto na zmianę z właścicielem to zapewne miał on dużą nadwyżkę kg względem Ciebie. Cyfry, a odczucia to są dwie różne sprawy- jadąc hajką 300 km/h mamy odczucie naked'owych ~240 ?

Nagrywając materiał dla ścigacz.pl rozmawialiśmy na temat Kawasaki z redaktorem, który testował tenże motocykl jak i z Przemkiem, który przejrzał H2 na wylot- również testując moto na drodze. Wnioski były takie, że jest to po prostu normalny motocykl. Dla osób- które jeździły z Turbo czyli w tym wypadku nasza trójka nie zrobił i zapewne nie zrobi na mnie żadnego efektu wow. Jedne na co warto zwrócić uwagę to charakterystyka oddawania mocy- poprzez krótki seryjny wahacz, oraz środek ciężkości położony dość wysoko- motocykl dość łatwo wyrywał się na gumę.

Na poniższych screenach załączam wykres mocy Kawasaki H2 w porównaniu do GSX-R Turbo ( H2 pompuje 1 bar, natomiast GSX-R 0.4 bar ). Podsumowując kwestię oddawania mocy jest ona widoczna na wykresie jak i dostrzec można kultową turbo dziurę.

Jako ciekawostkę dodam też wykres wolnossącego motocykla BMW S1000RR po modyfikacjach za ponad 200 tyś PLN. Ponad 15 KM więcej niżeli H2. Tenże motocykl ustanowił w ubiegłym sezonie rekord prędkości motocykla N/A w kraju- niecałe 330 km/h. Kierował nim Paweł Szkopek.

Twoje wypowiedzi są jakbyś profesorem po studiach był.

No cóż, miło- że aż tak je cenisz przypisując im ( vice ) najwyższy stopień naukowy.


Poniżej również film- oczywiście niezbyt miarodajny H2 vs Hayabusa:

https://www.youtube.com/watch?v=JLgBPhJkYsg

Jak i H2 vs S1000R, gdzie słabsza mocowo BMk'a wygrywa- tutaj widać potwierdzenie mojej wagowej teorii riderów zarówno z kwestią oddawania mocy- kawasaki mimo cięższego ridera przez moment odjeżdża ma kilka metrów aby potem pogrążyć się gdzieś z tyłu:

https://www.youtube.com/watch?v=UgNa20nQdgg

Nadwyżka mocy jaka jest potrzebna aby pokryć straty w tym wyścigu jest dużo większa niżeli może się wydawać.
Natomiast w/w GSX-R Turbo rozpruł by tą BMW czy H2 w dość radykalny sposób- stąd też z pełnym przekonaniem stwierdzam, że Kawa nie jest jak dla mnie szybkim motocyklem i BĘDZIE pełnić funkcję bardziej kolekcjonerską / weekendową. Ta druga funkcja z racji mojego zaufania do marki- nie wierzę, że zrobili bezawaryjny motocykl na długie trasy, dla mnie jest to typowa abstrakcja ala Ferrari- co jakiś czas kilka bardzo cieszących kilometrów i do domciu.

Kto się nie zgadza chętnie wymienię się wiedzą i zdaniami.
Pozdrawiam.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Speedbike DragRacing & ProjectBusa
Najmocniejsze moto w Polsce: 557 KM
1/4 mili ET: 8,881 sec
1/4 mili TopSpeed 288 km/h


Zobacz profil  Online
Cytuj  
 Tytuł: Re: Hayabusa III generacja
Nieprzeczytany postNapisane: 10 mar 2018 01:27 
king off spam box
king off spam box
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 04 wrz 2009 14:32
Lokalizacja: Warszawa
tel.: 605402234
Temat "Hayabusa III genaracja" a tu pisze sobie co chce nasz profesor ;) No ale kto mu zabroni :lol:
Jak Cię H2 interesuje poważnie to masz tu sztukę: https://www.otomoto.pl/oferta/kawasaki- ... zGZw8.html
Lepiej wygląda niż ta na wystawie i przebieg aktualnie 180 km. Łańcuch trzeba lekko naciągnąć, akumulator słaby raczej do wymiany i olej. Przez miesiąc oglądałem ja codziennie, Jest boska :) Akrap za kupę kasy aktualnie z DB killerem, a i tak dobrze daje.

_________________
Mechanik motocyklowy: Suzuki Hayabusa i inne. Przeglądy, naprawy, tuning. Naprawiam motocykle po specjalistach.
Tel: 605402234

Najszybsze moto w Polsce bez doładowań: 326 km/h
1/4 mili ET: 9.160 sec
1000m ET: 17.433s. Vmax 291km/h
Wicemistrz Polski 1/4 mili PPWR 2017r. Klasa Moto Drag Plus


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: Hayabusa III generacja
Nieprzeczytany postNapisane: 25 mar 2018 09:31 
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 04 cze 2009 08:00
Lokalizacja: krakow
tel.: 696458862
https://motoridersuniverse.com/news/125 ... -2019.html
:shock:

_________________
oczywiście to tylko moje zdanie, i mogę się mylić....
sponsorzy wypowiedzi:
tv trwam; narodowy fundusz zdrowia; pani domu; durex; radio maryja; koło gospodyń wiejskich; bravo girl; przegląd funeralny; teleranek

czy wieczorem, czy nad ranem..... mam na wszystko wyrąbane.

Obrazek
Obrazek


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: Hayabusa III generacja
Nieprzeczytany postNapisane: 29 kwi 2018 14:07 
j
j
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 06 paź 2014 17:53
:mrgreen:


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
SRAD - im szybciej jedziesz, tym szybciej jedziesz.


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: Hayabusa III generacja
Nieprzeczytany postNapisane: 18 maja 2018 21:19 
king off spam box
king off spam box
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 01 paź 2014 20:14
Lokalizacja: Podkowa Leśna/Warszawa
tel.: 502088084
I jeszcze jedne info

https://www.youtube.com/watch?v=K3Mz-cBV-Rc

_________________
Pragnę realizować niespełnione marzenia

Honda PS 150,Suzuki GSX 1250FA,czarny sokół L 4


Zobacz profil  Offline
Cytuj  

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 296 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Panel

Góra Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2016 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
Design hayka.pl (based on Ercan Koc)