Zaloguj |  Zarejestruj




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: sprzedaż, krajówka 2001 r
Nieprzeczytany postNapisane: 14 lip 2018 13:44 
a
a
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 09 sty 2018 13:34
Lokalizacja: Tenczynek
Sprzedam Suzuki Hayabusa 2001 r, - królowa! kupiony jako nowy w Polskim salonie, krajówka.
Trochę historii… Zakupiony przeze mnie w zeszłym roku zimą, od gościa, który użytkował go sporadycznie gdyż pracował za granicą, sukcesywnie przepalany i jeżdżony na krótkich dystansach co 2 – 3 tygodnie. Gość miał go wiele lat… Zakupiłem ten motocykl, ponieważ zawsze był moim marzeniem. Chciałem zawsze sprawdzić czy wart jest wszystkich pochlebnych opinii… czy faktycznie wybacza wiele błędów, czy „sam się prowadzi”. Tak, tak, tak. W moim posiadaniu służył do krótkich przejażdżek ze znajomymi (jednorazowo do 200 km) „wokół komina”. Stan techniczny jest bardzo dobry. Poprzedni właściciel zrobił: wymiana wszystkich przewodów paliwowych, wymiana tarcz hamulcowych hamulcowych klocków hamulcowych, tył i przód, synchronizacja przepustnic, sprawdzenie luzów zaworowych (nie było), wymiana płynów hamulcowych, wymiana oleju, filtra (tuż przed moim zakupem. Ja zrobiłem: montaż nowych opon Bridgestone S 20 Evo – przód i Bridgestone S 21 Evo – tył oraz montaż lusterek, które ponoć przy 250 km / h się składały. Poprzedni właściciel zarysował owiewki boczne, lewą i prawą – nie zmieścił się w wjazd z barierkami ponoć. Są porysowane, dwa boczki, mnie to nie przeszkadzało, a wymiana na używki w dobrym stanie, które są wystawiane na portalach, to koszt ok. 70 - 150 zł za sztukę. I teraz pewnie ktoś się zastanowi czemu chce ten sprzęt sprzedać… Otóż siedziałem, jechałem, sprawdziłem i…. żyję. Od jakiegoś czasu mam pewne myśli, które coś mi podpowiadają, a ta podpowiedź jednoznacznie wskazuje na jazdę tylko na 4 kółkach…tym bardziej, że przekraczałem już na królowej bardzo niebezpieczne granice…Można uznać, że moja przygoda z motocyklami, która trwa ponad 20 lat, dobiega końca
Opis stanu technicznego:
Motocykl jest w stanie technicznym bardzo dobrym. Można się nim bardzo pewnie rozpędzić do ponad 300 km /h i pewnie wyhamować. Silnik suchy bez jakichkolwiek wycieków, nie bierze ani grama oleju (maszyna z tego roku o mocy 175 km, to rzadkość) oczywiście nie dymi przy każdej prędkości na drodze i prędkości obrotowej, skrzynia precyzyjnie przerzuca biegi (jedne z najlepszych skrzyń biegów ponoć). Tarcze i klocki po wymianie przez poprzedniego właściciela, spisują się bardzo dobrze. Opony nowe. Przednie linki hamulcowe w oryginalnym oplocie. Komputer pokładowy, który wskazuje trzy dystanse, średnie spalanie, spalanie na litr paliwa. Średnie spalanie – przy szybkiej turystyce to ok. 7 L. Ten silnik może spalić od 5.5 L / 100 km do 8.5 L / 100 km średnio. Drugie oryginalne siodło oraz nakładka w oryginalnym kolorze. Wszystko w motocyklu jest sprawne, lagi suche, silnik, skrzynia suche, dobrze wyregulowany, ma pełną moc w zakresie wszystkich obrotów. Suzi posiada akcesoryjne wydech Yoshimury, dodatkowo dla zdecydowanego kupca dorzucam dwa oryginalne wydechy Suzuki.
Dla niewtajemniczonych:
Można kupić taki motocykl, który można dosiąść i jechać na wycieczkę po EU lub można kupić motocykl za 11 czy 12 tys. I dołożyć: synchronizacja przepustnic, sprawdzenie luzu zaworowego, wymiana przewodów paliwowych – koszt ok. 1500 zł, tarcze hamulcowe i klocki – 1000 zł, hamulce przód w oplocie – 800 zł, płyny hamulcowe, olej, filtr – koszt 400 zł, opony – koszt 1250 zł, wydech Yoshimura – koszt 800 zł. I parę innych drobiazgów. Motocykl tańszy, który wymaga takich napraw / wymian, trzeba się nim zaopiekować finansowo. Taka opieka to koszt ponad uwaga! 5700 zł.
Motocykl posiada książkę serwisową, która potwierdza zakup w polskim salonie oraz książke obsługi technicznej. Serwisowany na własną rękę (nie w serwisie Suzuki) w wyspecjalizowanych punktach mechaniki motocyklowej.
Jeśli ktoś już zamarzył o takim motocyklu, może wybrać nieco droższy od najtańszych, przygotowany do sezonu lub kupić tańszy i robić wszystko na własną rękę.
Wizyty klientów: bardzo proszę tylko o poważne oferty, (oferty typu – ustalanie ceny przez telefon, proponowanie konkretnej ceny nie widząc motocykla – odrzucam). Zamiana mnie nie interesuje gdyż zbieram kasę na droższe 4 kółka. Dla oglądających, kto przyjedzie bez pieniążków, które pobieram w depozyt na czas jazdy próbnej, może odbyć jazdę próbną, ale na siedzeniu pasażera. Lokalizacja, Tenczynek, Krzeszowice koło Krakowa a może i odwrotnie Cena: 13700 zł. Małopolska acha przebieg 33 tys. km


Zobacz profil  Offline
Cytuj  

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: ptaszek92 i 22 gości

Panel

Góra Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2016 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
Design hayka.pl (based on Ercan Koc)