Zaloguj |  Zarejestruj




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 250 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: ECU Flash xTRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ogranicznik
Nieprzeczytany postNapisane: 30 cze 2018 08:26 
Dołączył(a): 18 maja 2018 13:09
tel.: 0
Carry zna się na tym co robi, więc nie ma sensu bawić się w jakieś moduły tylko wysłać sterownik i zrobić flash. W moim poprzednim Gixie Carry zrobił flash i obudził się w nim szatan :mrgreen:


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: ECU Flash xTRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ogranicznik
Nieprzeczytany postNapisane: 17 lip 2018 17:43 
d
d
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 05 paź 2010 12:21
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa
tel.: 600403686
"A ile będzie palił więcej po strojeniu?" - pytanie przy paliwach w cenie nie z CEPEENU bardzo na miejscu i powtarza się co chwila.

Ale strojenie nie polega na dolewaniu ile wtryski są w stanie przelać, tylko na dobraniu czegoś odpowiedniego - czegoś w punkt.

Obrazek

Dobrym przykładem jest ten SV 1000 2005. Aby dostosować AFR do sensownego poziomu, trzeba było zdjąć paliwa do -14%.

Obrazek

A co to oznacza w praktyce?
Że piec dłużej wytrzyma, wrażenia z jazdy będą ciekawsze w tym 15-latku no i że strojenie szybko się zwróci oszczędnościami na PB95!

Rzadszych tankowań!

Obrazek

_________________
ECU flashing - Carry/MotoTune
+48600403686
Polub Nas:
https://www.facebook.com/mototunepl


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: ECU Flash xTRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ogranicznik
Nieprzeczytany postNapisane: 29 lip 2018 21:08 
b
b
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 16 sty 2018 19:09
Lokalizacja: Opole
tel.: 0
Zrobiłem już kilkaset km od czasu flashowania ECU przez Carry'ego. To co się rzuciło w oczy, a w zasadzie w portfel to minimalnie mniejsze zużycie paliwa. Przy mojej normalnej jeździe 50% miasto i 50% poza, tankowałem co około 190-210 km gdy zapalała mi się rezerwa. Teraz dobijam do 230 zanim kontrolka rezerwy się zapala.
Trochę też brakuje mi efektu bulgotu w wydechach przy hamowaniu silnikiem, był to zaj...ty dźwięk robiący nieco terroru wieczorem na dzielnicy :)
Obawiałem się też, że po tym całym odblokowaniu moto będzie bardziej dzikie i narwane, a jest łagodniejszy z dołu. Mam też wrażenie słabszego nieco dołu w zakresie 3-6 tyś i lepszego ciągu od 9 tyś obr.
Jesienią obowiązkowa wizyta na hamowni i kolejne korekty.

_________________
http://banici.pl/bam/Tom/Busa/BUSA_5.mp4
https://www.youtube.com/user/modificationsdrives/videos?view_as=subscriber


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: ECU Flash xTRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ogranicznik
Nieprzeczytany postNapisane: 20 sie 2018 10:05 
Dołączył(a): 11 wrz 2017 13:46
Lokalizacja: Warszawa
tel.: 0
Moja Hayka jest już po flashowaniu ECU przez Carry'ego. To co mogę powiedzieć po około 200 km to moto zbiera się dużo lepiej i jest dynamiczniejszy. Jak dla mnie jest super i polecam.


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: ECU Flash xTRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ogranicznik
Nieprzeczytany postNapisane: 20 sie 2018 16:49 
b
b
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 16 sty 2018 19:09
Lokalizacja: Opole
tel.: 0
Mała korekta z mojej strony - ostatnio pokonałem dystans 250 km i podjechałem na cpn, pomimo, że rezerwa jeszcze się nie zapaliła. - wlazło dokładnie 15l pod korek, czyli spalanie na poziomie 6,2l/100km przy jeździe 50/50 miasto i plener. Takiego wyczynu bez flashowania ECU przez Carry'ego chyba bym wcześniej nie osiągnął :)

_________________
http://banici.pl/bam/Tom/Busa/BUSA_5.mp4
https://www.youtube.com/user/modificationsdrives/videos?view_as=subscriber


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: ECU Flash xTRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ogranicznik
Nieprzeczytany postNapisane: 21 sie 2018 00:47 
king off spam box
king off spam box
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 04 wrz 2009 15:32
Lokalizacja: Warszawa
tel.: 605402234
A czy macie Panowie chęć spotkania się ze mną i moim flaszowaniem , Obelikx jesteś z Wawy to ja bardzo chętnie bym porównał moją serię z flashem jakim ja robię. Mam problem bo ostatnio koleżka psychiczny wypadł z tematu z którym mogłem porównać dynamicznie różnice. Wystarczy jeden przejazd gdzieś tu i tam z rolki. Marcin też coś tam ostatnio na hamowniach walczył i miał fajne wykresy. Ja od niedawna dysponuję swoją piękną Złotą Hayką w totalnej serii nawet z filtrem HIflo filtro i właśnie normalnie na fabrycznych wydechach z katalizatorami na seryjnym przełożeniu.
Być może w głowie mi się ostatnio poprzewracało bo jakoś tak moja seryjna hayka wydaje się mi taka :shock:
Możecie mi pomóc wrócić do rzeczywistości lub jednak będę spać szczęśliwy, że to nie sen :D

_________________
Mechanik motocyklowy: Suzuki Hayabusa i inne. Przeglądy, naprawy, tuning. Naprawiam motocykle po specjalistach. ECU flashing.
Tel: 605402234

Najszybsze moto w Polsce bez doładowań: 326 km/h
1/4 mili ET: 9.160 sec
1000m ET: 17.433s. Vmax 291km/h
Wicemistrz Polski 1/4 mili PPWR 2017r. Klasa Moto Drag Plus


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: ECU Flash xTRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ogranicznik
Nieprzeczytany postNapisane: 21 sie 2018 08:49 
Dołączył(a): 11 wrz 2017 13:46
Lokalizacja: Warszawa
tel.: 0
Jacku, w miarę możliwości chętnie porównam Twoją serię z flashem jaki wykonał u mnie Carry. Ten tydzień mam słaby ale w przyszłym możemy spróbować się jakoś ustawić ;)


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: ECU Flash xTRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ogranicznik
Nieprzeczytany postNapisane: 21 sie 2018 09:19 
king off spam box
king off spam box
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 22 maja 2012 21:19
Lokalizacja: Warszawa
tel.: 606813898
Dajcie znać na telefon ja też teraz mam raczej luz czasowy

_________________
Marcin vel Dubai


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: ECU Flash xTRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ogranicznik
Nieprzeczytany postNapisane: 29 sie 2018 00:40 
king off spam box
king off spam box
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 04 wrz 2009 15:32
Lokalizacja: Warszawa
tel.: 605402234
Dziękuję za spotkanie tak bez problema, jeden telefon i latamy :) Godzinka nam wystarczyła żeby pocisnąć sprzętami. Obelix ma jedną z ostatnich hayek sprzedanych w Polsce: Piękna, a Marcin na swojej Białej perle: nie można oderwać wzroku :D Dziękuję bardzo, że mogłem być z wami na swojej pełnej serii Gold Power z modem moim ECU Flash. Idę spokojnie spać, moje wcześniejsze domysły sprawdziły się , że jednak moto moje działa :D

Pozdrawiam i zachęcam do porównań takich ulicznych. Mamy możliwość po takich przejazdach zweryfikować nasze tuningi itp.

Sprzedam swoją Haykę Gold Power bardzo niechętnie. ;) Pełna seria fabryczna z moim flashem. 2009r. jakby ktoś nie wiedział to tylko złota wtedy była :) Gwarancja moja. Przebieg autentyczny 68tyś i silnik nie rozbierany co dla mnie najważniejszym jest. :!:

_________________
Mechanik motocyklowy: Suzuki Hayabusa i inne. Przeglądy, naprawy, tuning. Naprawiam motocykle po specjalistach. ECU flashing.
Tel: 605402234

Najszybsze moto w Polsce bez doładowań: 326 km/h
1/4 mili ET: 9.160 sec
1000m ET: 17.433s. Vmax 291km/h
Wicemistrz Polski 1/4 mili PPWR 2017r. Klasa Moto Drag Plus


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: ECU Flash xTRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ogranicznik
Nieprzeczytany postNapisane: 29 sie 2018 08:15 
Dołączył(a): 11 wrz 2017 13:46
Lokalizacja: Warszawa
tel.: 0
Również dzięki za za możliwość spotkania i spróbowania swojego moto i samego siebie ;)

Mam nadzieję że uda się częściej spotykać żeby polatać.

Do następnego spotkania


Zobacz profil  Offline
Cytuj  

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 250 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Panel

Góra Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2016 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
Design hayka.pl (based on Ercan Koc)