Zaloguj |  Zarejestruj




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Regulowane zawieszenie
Nieprzeczytany postNapisane: 04 lut 2018 20:52 
a
a
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 28 lis 2017 14:32
tel.: 0
Hej mam pytanie wiem ze temat juz byl na tapecie aczkolwiek nieznalazlem w nim informacji ktore mnie interesuja a mianowice chodzi mi o regulacje tylnego zawieszenia. Kupilem hayke na regulowanym zawiasie bajer fajny bo w sumie zamiast tych plaskownikow bez regulacji mam sruby pytanie brzmi jaka jest standardowa odleglosc od srodka sruby do srodka sruby na koncach tych plaskownikow.(foto na dole)


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: Regulowane zawieszenie
Nieprzeczytany postNapisane: 07 lut 2018 13:34 
a
a
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 28 lis 2017 14:32
tel.: 0
Ludzie litosci pewnie prawie kazdy z was ma w garazu hayke i pewnie conajmniej polowa ma druga generacje na seryjnym zawiasie a mimo to nikomu sie niechce tego zmierzyc. Wiem ze moge sobie sprawdzic wysokosc siedzenia w danych technicznych ale to dlamnie malo precyzyjne poza tym przod terz mam nizej i ten pomiar u mnie bedzie przeklamany.


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: Regulowane zawieszenie
Nieprzeczytany postNapisane: 07 lut 2018 16:39 
king off spam box
king off spam box
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 04 wrz 2009 15:32
Lokalizacja: Warszawa
tel.: 605402234
Opcja "Szukaj" dobrze działa, sam się znalazłem :)

viewtopic.php?f=12&t=2860&hilit=obni%C5%BCenie+ty%C5%82u&start=20

120 mm rozstaw fabryczny :)

Przód też masz niżej? Jak jest to rozwiązane u Ciebie? Raczej bez zmiany półki kierownic będzie trudno. :)

_________________
Mechanik motocyklowy: Suzuki Hayabusa i inne. Przeglądy, naprawy, tuning. Naprawiam motocykle po specjalistach. ECU flashing.
Tel: 605402234

Najszybsze moto w Polsce bez doładowań: 326 km/h
1/4 mili ET: 9.160 sec
1000m ET: 17.433s. Vmax 291km/h
Wicemistrz Polski 1/4 mili PPWR 2017r. Klasa Moto Drag Plus


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: Regulowane zawieszenie
Nieprzeczytany postNapisane: 07 lut 2018 22:46 
a
a
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 28 lis 2017 14:32
tel.: 0
Dzięki za linka musiałem to jakoś przeoczyć albo po prostu niepotrafie korzystać z opcji "szukaj". A co do przodu to wydaje mi się że mam seryjne półki ktoś to zrobił tak że wypuscił lagi na jakieś dwa trzy centymetry a kierownice dał na dystansach więc wygląda to jakbym miał trzy półki i w efekcie masz obniżony przód i delikatnie bardziej wyprostowana pozycje poprzez podniesienie kiery na dystansach. Jak zjadę do chaty to walne jakieś fotki i mogę dorzucić 8-) .


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: Regulowane zawieszenie
Nieprzeczytany postNapisane: 12 lut 2018 01:37 
a
a
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 28 lis 2017 14:32
tel.: 0
Ja tak mialem wpuszczone lagi. Podnioslem je zpowrotem ciekawe czy odczuje zmiane to niby tylko 2 cm. Generalnie to bylem w szoku jak ona chetnie sie kladzie do luku bajeczka oczywis ie brakowalo warunkow do pelni szczescia bo zimne opony zimny asfald no ale zaskoczyla mnie latwoscia pokonywania lukow. Ciekawe czy po zmianie bedzie tak samo dobrze czy bez roznicy.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: Regulowane zawieszenie
Nieprzeczytany postNapisane: 12 lut 2018 01:46 
king off spam box
king off spam box
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 23 mar 2013 04:20
Lokalizacja: www.projectbusa.pl
tel.: 700777000
To nie lagi są wpuszczone tylko kierownik podniesiony za sprawą dodatkowych tulejek jak widać. Czy odczujesz różnicę na plus ? Raczej jeżeli wrócisz do serii względem tyłu jeżeli masz obniżony. Im będzie wyższa tym lepiej na zakrętach będzie się zachowywać. Delikatnie twardszy setup zapodaj jak chcesz ostrzej latać. Zgłoś się po kolejne tipsy jak wyrysujesz na zakrętach owiewki, albo sety na tyle, że będzie połowa stopek :)

_________________
Speedbike DragRacing & ProjectBusa
Najmocniejsze moto w Polsce: 557 KM
1/4 mili ET: 8,643 sec
1/4 mili TopSpeed 277 km/h


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: Regulowane zawieszenie
Nieprzeczytany postNapisane: 12 lut 2018 02:20 
king off spam box
king off spam box
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 04 wrz 2009 15:32
Lokalizacja: Warszawa
tel.: 605402234
Lagi masz wpuszczone o te tulejki do podwyższenia kiery. Lagi trzeba ustawić w górnej półce na swoim poziomie . Nie słuchaj się tych kretyńskich wypowiedzi. Podwyższa się półkę kiery ale lagi zostawia się na swoim poziomie. I tak jak wyżej: cały przód poszedł niżej bo półka kierownic jest wyżej i zrobiło się miejsce na obniżenie. Fabryczne ustawienia wysokości lag i podwyższona półka kiery daje większy komfort i tyle. A obniżenie przodu poprzez takie możliwości właśnie to zależy do czego ma Ci służyć moto i tak jak dla mnie specjalnie obniżyłem przód żeby Hugson cierpiał :lol:
Wpuszczenie lag i podwyższenie półki kierownic to na to samo wychodzi ale zmienia się kąty zawieszenia co nie do odczucia jest dla nas normalnych. Wyraźna zmiana wysokości kiery jest odczuwalna i o to chodzi.

_________________
Mechanik motocyklowy: Suzuki Hayabusa i inne. Przeglądy, naprawy, tuning. Naprawiam motocykle po specjalistach. ECU flashing.
Tel: 605402234

Najszybsze moto w Polsce bez doładowań: 326 km/h
1/4 mili ET: 9.160 sec
1000m ET: 17.433s. Vmax 291km/h
Wicemistrz Polski 1/4 mili PPWR 2017r. Klasa Moto Drag Plus


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: Regulowane zawieszenie
Nieprzeczytany postNapisane: 12 lut 2018 13:14 
a
a
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 28 lis 2017 14:32
tel.: 0
Tak myslalem ze te dwa centymetry wpuszczenia lag skutkuja conajwyzej wiekszymi trudnosciami w dostaniu sie do przedniej zarowki bo paradoksalnie choc 2 cm to nie wiele to mialem problem zeby wlozyc tam obie dlonie i naprzyklad odkrecic taka zaslepke co na dwie 6 jest do polmi od spodu przykrecona. Wydaje mi sie ze teki zabieg ma sens jezeli obnizamy cale moto tyl i przod i umnie tak bylo poprostu moze z uwagi na wzrost kierowcy. Tak czy owak jak motocykl wisi nizej to ma nizej srodek ciezkosci wiec w lukach powinien sie zachowywac ciut inaczej choc faktycznie bardziej odczuwali by takie zmiany zawodnicy na torze a nie smiertelnicy w codziennym uzytkowaniu. Oczywiscie podnioslem te lagi ale dystanse na kierze zostawilem. Warto dodac ze trzeba bylo bardzo uwazac na progi zwalniajace i krawezniki bo wisiala dosc nisko.


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: Regulowane zawieszenie
Nieprzeczytany postNapisane: 12 lut 2018 14:19 
a
a
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 28 lis 2017 14:32
tel.: 0
Mam nadzieje ze nie wsunelem ich za gleboko ale jesli nawet to tylko kilka mm.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Zobacz profil  Offline
Cytuj  

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Panel

Góra Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000 - 2016 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
Design hayka.pl (based on Ercan Koc)